2006年9月6日星期三


After long time, I am be back to Blogger.

Several months ago, I created my account in Blogger, however, after several times edit, I can not preview my blogs. I was suffered for long time with many times trial, as result of stop my original plan, and neverl came back!

Today, occationally I was linked back to Blogger, and I re-open my blog. It is fantastic that I can preview my blogs.

Finally, you see this blog and I am be Back!

经过很长时间后,我终于又回到了Blogger!

前一段时间不知道为什么,我突然无法预览我的blogger,这一变化让我失去了刚刚开始的建设我的blogger的动力。于是我停下了脚步,而且很久都没有再回来看一眼。


今天一个偶然的机会,我又一次被link back 回了blogger,于是我也回“家”来看看,惊喜的发现原来这里恢复了!

于是重新归来!

</span>

没有评论: